UARU
ГОЛОВНА » КОНСУЛЬТАНТИ

 

 

      

     Фото Станислава Каменецкого   

 

КАМЕНЕЦЬКИЙ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

                бізнес-тренер, практичний психолог, керівник "Центру Навчання Колекторів"

 

 

     Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу на сферу бізнес-комунікацій: переговори, продажі, управління, стягнення боргів. Здобув юридичну та психологічну освіту. Вивчав еріксонівський гіпноз та нейро-лінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Ковалонок, А. Виноградов, Т. Гагін, С. Горін (Москва).

      Взяв активну участь у розвитку колекторського ринку України на його зорі становлення у 2006 році. За більш ніж 5-річний період роботи у сфері навчання стягненню проблемної заборгованості, накопичив великий досвід підготовки фахівців колекторських компаній та співробітників soft & hard collection у банківській сфері.

      Проводить групові та індивідуальні тренінги розвитку лідерських якостей із застосуванням екстремальних видів спорту та активізацією позамежних можливостей людського організму. Автор публікацій та методичних розробок з використання спеціальних психотехнологій у галузі PR та реклами. Розробник серії тренінгів «Психотехнології в PR та рекламі» Займається управлінським консалтингом та коучингом керівників. Автор безлічі програм бізнес-тренінгів та тренінгів особистісного зростання.

     Викладач Національного Центру Підготовки Банківських працівників України, провідний спеціаліст та керівник "Центру Навчання Колекторів".

     Учасниками його семінарів та тренінгів з таких тем як: «Психологія та технологія роботи з боржниками», «Методи хард-коллекш у роботі з боржниками», «Продажі банківських послуг» стали сотні представників національних та зарубіжних банків.

     На сьогодні Станіслав Каменецький є провідним тренером в Україні з навчання фахівців із повернення проблемної заборгованості. З результатами оцінки представниками банків та колекторських компаній його методології та виступів Ви можете ознайомитись у звіті Першого всеукраїнського форуму «Ефективне стягнення проблемної заборгованості», що відбувся 26 березня 2009 р. (cм. Матеріали)

Серед його клієнтів:

Банк "Траст", Ощадбанк Росії, Східний Експрес-банк, БМ Банк, Укрсиббанк, БТА Банк, ОТP Банк, Piraeus Bank, ФАСП, CredEX, СК PZU Україна, MTC, Родовід Банк, СК Вексель, Приват Банк, ОТP Банк, UniCreditbank , Пумба, ECall, Авеста. British American Tobacco, Vaillant Group, Тойота Центр Київ Автосаміт, ДжейТі Інтернешнл Компанії Whirlpool, Інтерпайп, Агро-Союз, Аеропорт «Бориспіль», ЗАТ «Оболонь», ВАТ ММК ім. Ілліча, ВАТ "Запоріжсталь", Protherm, Market Media. "Автоленд-Дніпро", "Теленет", "Текко", представництво A/S Vestforst, ДК СТОІК, ТК "AVN", ТД "Маркет Груп", ВАТ "Галактон", ТОВ "Ютам", СК "Універсальна", Union Media, ТОВ "Браун", НВП "Інтел", Ксерокс Україна, Готель "Opera", ТОВ "Актив Капітал", ТОВ "Тейлор Нельсон Софрез Україна", ТзВ "Маркет Універсал", ЗАТ "Таврійські Ігри", ЗАТ "Промзв'язок" , СК «Арма», Університет Штату Міннесота, Український консорціум «Екосорд», Торгова компанія «А.Т. Трейдинг», ВАТ «Дніпропетровський агрегатний завод» та ін.

 

 

foto Lina Gritsenko

 

ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА ГРИЦЕНКО

бізнес-консультант


       Професійний спеціаліст у галузі побудови процесів стягнення дебіторської заборгованості. Здобула економічну освіту, програма MBA у Міжнародному Інституті Бізнесу, пройшла профільне навчання за такими управлінськими програмами: лідерство, менеджмент, мотивація, управління проєктами у провідних національних та зарубіжних організаціях: KMBS (Києво-Могилянська Бізнес Школа), СBSD (Москва), СBS, IIB. Має педагогічну освіту та великий досвід навчання персоналу департаментів роботи з дебіторською заборгованістю.

         Чинний керівник з комерційних питань в американській корпорації «КонтурГлобал» (Краматорськтеплоенерго). Займається побудовою системи зборів дебіторської заборгованості для підприємства:

· Створення відділу роботи зі стягнення дебіторської заборгованості за комунальні послуги,

· Розробка та впровадження процедур стягнення дебіторської заборгованості, механізму взаємодії підрозділів у рамках цієї процедури,

· Побудова системи мотивації співробітників.

            Працювала начальником відділу обслуговування споживачів та керівником групи з удосконалення бізнесу «АЕС Київобленерго». Успішно реалізувала низку проєктів у сфері підвищення якості обслуговування та стягнення заборгованості зі споживачів:

· Оптимізація організаційної структури підрозділів з метою підвищення ефективності їх роботи та покращення рівня зборів дебіторської заборгованості та обслуговування споживачів,

· Створення відділів обслуговування та стягнення заборгованості,

· Розробка та впровадження процедур та стандартів обслуговування, розробка механізмів взаємодії структурних елементів підрозділів,

· Створення ефективного колл-центру та навчання його персоналу.

 


 

 

ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЄВИЧ СЛЮСАРЬ  

бізнес-консультант

 

 

Професійний досвід:

Липень 2008 р. – за с.д. Колекторська компанія «Вердикт» Начальник управління з питань проблемних активів

- Організація управління по роботі з проблемними активами: Сall-центр (Soft collection: підтримка вхідних та вихідних дзвінків, розсилка sms/листів) та регіональної мережі служби Collection (Hard collection).

- управління процесами моніторингу та повернення проблемної заборгованості по споживчих, бланкових та авто кредитах, а також дебіторської заборгованості юридичних осіб, на досудовому етапі, забезпечення проведення та супроводу судового етапу та виконавчого провадження;

- контроль виконання планових показників та ефективності роботи;

- розробка та впровадження стратегії роботи з боржниками; процедур та методик, нормативної документації, що регламентують функції та компетенції управління та співробітників.

- Підбір та навчання персоналу.

- Організація розробки та впровадження, спеціального програмного забезпечення, для роботи з боржниками.

- Розробка та впровадження ефективних систем мотивації персоналу.

 

2008 р. – 2007 р. ЗАТ «Догмат Україна» («Єврокредит»)

Координатор відділу повернення дебіторської заборгованості

- Організація та координація діяльності фахівців з повернення проблемної заборгованості Головного офісу та регіональних відділень.

- методологічне забезпечення роботи із боржниками.

- Збір та аналіз інформації про причини виникнення проблемної заборгованості та винесення рекомендацій щодо заходів превентивного характеру.

- Підбір, навчання та тренінги персоналу.

- Опис та реалізація мотиваційних програм.

 

 

2007р. – 2005 р. ЗАТ «Догмат Україна» («Єврокредит»)

Спеціаліст/старший спеціаліст відділу віндикації (Hard Collection)

- Проведення роботи (дзвінки, організація та проведення зустрічей з клієнтами) щодо повернення проблемної заборгованості.

- збір інформації про причини виникнення заборгованості.

- Підготовка та складання звітів про виконану роботу.

- Навчання нових співробітників/фахівців.

 


2004р. - 2000р. РУ ГУМВС України в м. Києві Оперуповноважений Кримінального розшуку

                             Відділу з розкриття злочинів проти особи


 

 

 

Cайт создан студией Web-сторона